Tájékoztatás téli igazgatási szünetről
Tisztelt ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 38/2020. (XII. 18.) önkormányzati rendeletével (a továbbiakban: önkormányzati rendelet) a Péceli Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.
Az önkormányzati rendelet, valamint a 2021. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 14/2020. (V. 13.) ITM rendelet alapján a Péceli Polgármesteri Hivatal 2021. december 24. (péntek) napjától 2021. december 31. (péntek) napjáig ZÁRVA TART, NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS.
Kizárólag haláleset anyakönyvezése céljából 2021. december 29. napján 9 órától 12 óráig ügyeletet biztosítunk.