PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
A Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése szerinti – feladat- és hatáskörében eljáró Pécel Város Önkormányzat Polgármestere a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelet szerinti veszélyhelyzetre tekintettel, Pécel Város Önkormányzatának a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 4. pontja szerinti feladata ellátása érdekében pályázatot hirdet háziorvosi feladatok ellátására.
A pályázatot meghirdető szerv:
a Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése szerinti – feladat- és hatáskörében eljáró Pécel Város Önkormányzat Polgármestere
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Ellátandó feladatok:
Pécel Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Pécel Város Önkormányzata közigazgatási területén lévő egészségügyi alapellátás körzeteinek meghatározásáról szóló 12/2015. (III. 31.) önkormányzati rendelete 1. számú melléklete szerinti 5. számú háziorvosi körzetben, vállalkozási formában, 5 évre szóló feladat-ellátási szerződés keretében, heti 40 órában háziorvosi feladatok ellátása
Ellátandó lakosságszám a pályázat meghirdetésekor: 1.221 fő
A munkavégzés helye:
Dr. Varga László Egészségház
2119 Pécel, Pesti út 6. vagy a nyertes pályázat benyújtója által megjelölt, a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelő péceli helyszín
A feladat-ellátási szerződés időtartama:
A feladat-ellátási szerződés határozott időre, 5 év időtartamra szól, melyet a szerződő felek, annak lejárata előtt meghosszabbíthatnak. A feladat legkorábban 2021. július 1. napjától látható el.
Díjazás és juttatások:
Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III.3.) Korm. rendelet alapján.
Pályázati feltételek (a feladatot személyesen ellátó orvos esetében):
büntetlen előélet,
magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
egészségügyi alkalmasság,
Magyar Orvosi Kamarai tagság,
a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés megléte, továbbá az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII. 23.) Korm. rendelet, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
vállalkozói/gazdasági társasági formában való működtetés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
1. a feladatot személyesen ellátó orvos vonatkozásában:
részletes szakmai önéletrajz,
motivációs levél,
iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
és
2. a) gazdasági társaság pályázó esetén:
alapító okirat/társasági szerződés és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat hiteles másolata vagy
b) egyéni vállalkozó esetén:
vállalkozás meglétét igazoló dokumentum másolata.
A pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:
A háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen szerezhető meg.
A tevékenység ellátásához biztosított rendelőhelyiség Pécel Város Önkormányzata tulajdonában áll. Az Egészségügyi Szolgáltató viseli a praxis működtetésével kapcsolatos közüzemi díjakat (úgymint víz, csatorna, gáz, villanyáram, lifthasználat, szemétszállítás), a takarítást (ideértve az orvosi textíliák mosatását is), a rágcsálóirtást, a veszélyes hulladék tárolását és elszállítását a rendelés céljára igénybe vett épületrész mérete arányában.
A rendelkezésre bocsátandó rendelőhelyiségben a feladatellátás váltott rendelőhasználat formájában valósulhat meg.
A településen központi háziorvosi ügyeleti rendszer működik, külön szerződés alapján munkanapokon 18.00 órától másnap reggel 8.00 óráig, hétvégén és munkaszüneti napokon 24 órában.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. április 30.
A pályázat benyújtásának helye, módja:
Postai úton, a pályázatnak Pécel Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.).
Személyesen: Péceli Polgármesteri Hivatal jegyzői titkárságán történő leadással (2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet).
A pályázatokat kizárólag zárt borítékban lehet benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: Ö/106/2021., valamint az ellátandó feladat megnevezését: „Háziorvosi pályázat 5. számú körzet”.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. május 31.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázatokat Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el. A pályázat kiírója fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető a 06/28/66 2025-ös telefonszámon, vagy személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal Önkormányzati Irodáján, D. Nagyné Turjányi Adrienn egészségügyi referenstől (2119 Pécel, Kossuth tér 1.).
A pályázati felhívás megjelenésének helye:
- Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája
- Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu)
- Péceli Hírek 2021. áprilisi száma