Közérdekű adatok
Szervezeti, személyzeti adatok
1.1. Elérhetőségi adatok:
1.2. Az Önkormányzat vezetőinek neve, beosztása, hivatali elérhetősége:
Polgármester
Jegyző, aljegyző
1.3. A Képviselő-testület tagjainak neve, és hivatali elérhetősége
1.4. A Képviselő-testület bizottságai és tagjainak neve
1.5. Péceli Polgármesteri Hivatal vezetője és a szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, hivatali elérhetősége:
Péceli Polgármesteri Hivatal vezetője:
Oláh János jegyző
Kossuth tér 1. 1. emelet
Telefon: 06-28-452-751
E-mail: jegyzo@pecel.hu
dr. Szolnoki Imre aljegyző
Kossuth tér 1. 1. emelet
Telefon: 06-28-662-012
E-mail: aljegyzo@pecel.hu
Önkormányzati Iroda
Jeney Erzsébet önkormányzati irodavezető
Kossuth tér 1. 2. emelet
Telefon: 06-28-662-131
E-mail: jeney.erzsebet@pecel.hu
Adó- és Pénzügyi Iroda
Petőfi utca 1.
Szabó Attila irodavezető
Telefon: 06-28-662-013
e-mail: szabo.attila@pecel.hu
Adócsoport
E-mail: ado@pecel.hu
Domján-Szenk Andrea csoportvezető
Telefonszám: 06-28-662-016
Email: domjan-szenk.andrea@pecel.hu
Pénzügyi Csoport
Hegedűs Péter csoportvezető
Petőfi utca 1.
Telefon: 06-28-662-010
E-mail: hegedus.peter@pecel.hu
Műszaki és Beruházási Iroda
műszaki és beruházási irodavezető (a munkakör jelenleg betöltetlen)
Kossuth tér 1. 2. emelet
Telefon: 06-28-452-751
E-mail: muszak@pecel.hu
Igazgatási Iroda
dr. Hámori Krisztina irodavezető
Kossuth tér 1.
Telefon: 06-28-662-026
E-mail: hamori.krisztina@pecel.hu
Rendészeti csoport
Gyurcsánszki Attila csoportvezető
Telefon: 06-20-393-1308
E-mail: gyurcsanszki.attila@pecel.hu
1.6. A Péceli Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, szervezeti egységek megjelölésével és feladataival:
Péceli Polgármesteri Hivatal szervezeti és működési szabályzata: szervezeti és működési szabályzat
Péceli Polgármesteri Hivatal szervezeti ábrája: hivatal szervezeti ábrája
1.6.1. Önkormányzati Iroda
1.6.2 Adó- és Pénzügyi Iroda (a Hivatal gazdasági szervezete)
1.6.2.1 Adócsoport,
1.6.2.2 Pénzügyi Csoport,
1.6.3. Igazgatási Iroda
1.6.4. Műszaki és Beruházási Iroda
2. Pécel Város Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltetésében működő más közfeladatot ellátó szerv:
Péceli Polgármesteri Hivatal
Székhelye: 2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. épület
Péceli Polgármesteri Hivatal telephelyei:
2119 Pécel, Kossuth tér 1. II. épület
2119 Pécel, Szemere Pál u. 27.
2119 Pécel, Petőfi Sándor utca 1.
A Péceli Polgármesteri Hivatal vezetője: Oláh János jegyző
Az alapítói jog gyakorlója: Pécel Város Önkormányzata 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Fenntartó megnevezése: Pécel Város Önkormányzata 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Az irányító szerv neve és székhelye:
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
vezetője: polgármester
Az alapítás időpontja:
1990. szeptember 30.
Péceli Polgármesteri Hivatal alapító okirata
3. AZ ÖNKORMÁNYZAT FENNTARTÁSÁBAN MŰKÖDŐ INTÉZMÉNYEK
3. 1. PÉCEL VÁROS ÓVODÁI (PVO)
Intézményvezető: Hőgerlné Bozsik Julianna
e-mail: pvo@pvo.hu
Tel.: 06-20-355-3394
Intézményvezető helyettes: Gál Tünde
titkárság, számlák: titkarsag@pvo.hu
web: www.pvo.hu
PVO Székhely (Nyitnikék) Óvoda
2119 Pécel, Petőfi u. 1/b.
Intézményvezető-helyettes: Biróné Pokornyi Szilvia
Telefon: 06-28-662 035, 06-20-801-2780
e-mail: nyitnikek@pvo.hu
Pécel Város Óvodái Gesztenyés Tagóvodája
2119 Pécel, Isaszegi út 3.
Tagóvodavezető: Kapcsos Szilvia
Telefon: 06-28-662-083, 06-20-801-2692
e-mail: gesztenyes@pvo.hu
Pécel Város Óvodái Szivárvány Tagóvodája
2119 Pécel, Szent Imre körút 13.
Tagóvodavezető: Kovács-Ondrik Gabriella
Telefon: 06-28-662-082, 06-20-801-2418
e-mail: szivarvany@pvo.hu
A költségvetési szerv alapító okirata
3.2. Lázár Ervin Városi Könyvtár és Szemere Pál Művelődési Ház
Igazgató: Baldovszky-Kovács Dóra
A költségvetési szerv székhelye: 2119 Pécel, Isaszegi út 3.
telephelye: Kúria rendezvényház, 2119 Pécel, Kossuth tér 5.
telefon: 06-28-662146; 06-20-965-1244
e-mail: muvhaz@pecel.hu
A költségvetési szerv alapító okirata
3.3. Péceli Napsugár Bölcsőde
Megbízott intézményvezető: Négyesiné Madenszky Edina
Telefon: 06-20-801-2561
E-mail: vezeto@napsugarbolcsode.hu
Telefon: 06-20-801-2747
E-mail: info@napsugarbolcsode.hu
A költségvetési szerv alapító okirata
3.4. Péceli Család- és Gyermekjóléti Szolgálat
Intézményvezető: Sárvári Éva
Telefon: 06-20-474-8328
Székhely: 2119 Pécel, Isaszegi út 3.
Telefon: 06-28-662-036; 06-20-801-2399
E-mail: info@csaladsegitopecel.hu
A költségvetési szerv alapító okirata
4. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló gazdálkodó szervezetek
4.1. Pécel Üzemeltető Kft.
Telefon: 06-20-615-7550, 06-28-662-089
E-mail: info@pecelkft.hu
Ügyvezető: Farkas László
Tevékenységi kör: városüzemeltetés
A közfeladatot ellátó szerv önkormányzati részesedésének mértéke: 100%
5. Közalapítványok
5.1. Pécel Fejlődéséért Közalapítvány
Székhely: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Alapító okirat
6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv
Pest Vármegyei Kormányhivatal
1052 Budapest, Városház utca 7.
Web: www.kormanyhivatal.hu/hu/pest
E-mail:pest@pest.gov.hu
Telefon: 06-1-328-5812, 06-1-485-6957, 06-1-485-6926
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
1. A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
1.1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
Péceli Polgármesteri Hivatal szervezeti és működési szabályzata: szervezeti és működési szabályzat
Péceli Polgármesteri Hivatal szervezeti ábrája: hivatal szervezeti ábrája
Péceli Polgármesteri Hivatal adatvédelmi szabályzat
A Péceli Polgármesteri Hivatal személyes adatok kezelésére vonatkozó adatkezelési szabályzata és mellékletei
A Péceli Polgármesteri Hivatal információ átadási szabályzata
1.2. Az országos illetékességű szerv, valamint a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és angol nyelven
1.3. Az Önkormányzat önként vállalt feladatai
beruházások,
Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjpályázat,
bűnmegelőzés,
egyéb oktatást kiegészítő tevékenységek,
helyi és helyközi közlekedés támogatása,
intézményi felújítások,
kitüntetések adományozása,
közterület rendjének fenntartása,
mezei őrszolgálat,
munkáltatói szociális támogatás,
nyári gyermektáboroztatás,
önkormányzati támogatás,
rövid időtartamú közfoglalkoztatás,
szelektív hulladékgyűjtés,
települési támogatás, a rendkívüli települési támogatás kivételével,
útépítés.
2. A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
2.1. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok
Ügyintézés
Az adóigazgatási eljárások részletes leírása ide kattintva érhető el
Az igazgatási eljárások részletes leírása ide kattintva érhető el
Műszaki Csoport ügymenet modellje
Önkormányzati Iroda ügymenet modellje
2.2. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás
Elektronikus programok elérése, időpontfoglalás
2.3. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
3. Közszolgáltatások
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények
Igénybevehető szolgáltatások
Víziközmű szolgáltatás:
A közfeladatot az ellátásért felelős Pécel Város Önkormányzata a Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.-vel (a továbbiakban: DPMV Zrt.) kötött bérleti-üzemeltetési szerződés keretein belül biztosítja. A DPMV Zrt. biztosítja a település vezetékes ivóvízellátását és a vezetékes csatornaszolgáltatást, amely szolgáltatások igénybevételét a DPMV Zrt. péceli telephelyén lehet kezdeményezni.
A szolgáltatás díja lakossági felhasználás esetében: 1m3 víz- és csatorna: 830 Ft.
A szolgáltatás díja közületi felhasználók estében: 1m3 víz- és csatorna: 1510 Ft.
honlap: www.dpmv.hu
Hulladékgazdálkodás:
A közfeladatot az ellátásért felelős Pécel Város Önkormányzata a Duna–Tisza Közi Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Önkormányzati Társulás (a továbbiakban: DTKH) révén látja el 2017. október 1. napja óta. A közszolgáltató DTKH szervezi a településen a települési hulladékok gyűjtését, szállítását és elhelyezését. A DTKH alvállalkozója a Vertikál Nonprofit Zrt., amely szervezet végzi a tényleges gyűjtést, szállítást és elhelyezést.
A szolgáltatás igénybevételét a DTKH-nál lehet kezdeményezni a Péceli Polgármesteri Hivatalban hétfőnként működő ügyfélszolgálaton.
Honlap: www.dtkh.hu
Nem közművel összegyűjtött (szippantott) háztartási szennyvíz elszállítása
A közfeladatot az ellátásért felelős Pécel Város Önkormányzata a Dél-Pest Megyei Víziközmű
Szolgáltató Zrt.-vel (a továbbiakban: DPMV Zrt.) kötött közszolgáltatási szerződés keretein belül
biztosítja. A közszolgáltató biztosítja a település nem közművel gyűjtött folyékony hulladékok gyűjtését
és elszállítását, amely szolgáltatás igénybevételét a DPMV Zrt-nél lehet kezdeményezni telefonon a
06-29-340-010 vagy a 06-28-452-020 számon.
A szolgáltatás díja: 1m3 elszállításra kerülő folyékony hulladék díja: 873 Ft + Áfa, összesen bruttó 1109
Ft.
Helyi és településközi autóbuszos közösségi közlekedés:
A helyi és a településközi közösségi közlekedés biztosítása önként vállalt önkormányzati feladat. A helyi közösségi közlekedést a WEEKENDBUS Zrt.-vel kötött szerződéssel, míg a településközi közösségi közlekedést a Volánbusz Zrt.-vel kötött szerződéssel biztosítja az Önkormányzat.
A WEEKENDBUS Zrt. elérhető - https://weekendbus.hu/ugyfelszolgalat/ oldalon.
Telefonos ügyfélszolgálat
6:00 – 18:00 között telefonszám: +36-(1/20/30)-262-6262
18:00 – 6:00 között telefonszám: +36-(20/30)-262-6262
Központi ügyfélszolgálat
Személyes ügyfélfogadás: 1106 Budapest, Keresztúri út 130. (Fővárosi kertészet területén belül)
Levelezési cím: 1104 Budapest, Mádi utca 28-38.
e-mail: ugyfelszolgalat@weekendbus.hu
A helyi közösségi autóbuszos közlekedés díjai:
Vonaljegy ára: 200 Ft.
Teljes árú havi bérletjegy ára: 3250 Ft.
Tanuló és nyugdíjas bérletjegy ára: 1200 Ft.
Településüzemeltetés:
Pécel Város Önkormányzata tulajdonában álló Pécel Kft. látja el a településüzemeltetési feladatokat, közterületek fenntartása, síkosságmentesítés, utak, árkok, vízelvezetők fenntartása, buszvárók takarítása, zöldfelületek gondozása.
A településüzemeltető Pécel Kft. elérhetőségei.
4. A szerv nyilvántartásai
A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
5. Nyilvános kiadványok
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke
6. Döntéshozatal, ülések
6.1. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai.
A döntéshozatal rendje
6.2. A testületi szerv üléseinek helye, ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, üléseinek jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje, napirendje (ülésenkénti bontásban), döntéseinek felsorolása.
Testületi határozatok és jegyzőkönyvek
7. A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
7.1. A testületi szerv döntéseinek felsorolása, döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel), szavazásának nyilvános adatai
7.2. Az Infotv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok, jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota, a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések felsorolása, összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól
8. Pályázatok
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok felsorolása
9. Hirdetmények
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
Hivatalos tájékoztatók
A Kúria Önkormányzati Tanácsának 2015. december 03. napján kelt határozata a telekadó mértékéről
Közterületi térfigyelő kamerákkal kapcsolatos tájékoztatás
10. Közérdekű adatok igénylése
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjéről szóló szabályzat a vonatkozó mellékleteivel ide kattintva érhető el
11. Közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatása adatai
12. Közérdekű adat megismerésére irányuló igénybejelentő lap ide kattintva érhető el
13. Közzétételi listák
Pécel Város Önkormányzata nem rendelkezik ilyen adattal
Gazdálkodásra vonatkozó adatok
III. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
1. A működés törvényessége, ellenőrzések
1.1. Vizsgálatok, ellenőrzések listája
A lista ide kattintva nyitható meg
1.2. A működés eredményessége, teljesítmény
A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk.
Az adott közérdekű adat Pécel Város Önkormányzatnál és a Péceli Polgármesteri Hivatalnál nem áll rendelkezésre.
1.3. Működési statisztika
1.3.1. A helyi önkormányzat 2020. évi önkormányzati és államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek összefoglaló adatai
1.3.2. A helyi önkormányzat 2021. évi önkormányzati és államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek összefoglaló adatai
2. Költségvetések, beszámolók
2.1. Pécel Város Önkormányzat éves költségvetései és költségvetésének végrehajtása
2023. év
2022. év
2021. év
2020. év
2019. év
2018. év
2017. év
2016. év
3. Működés
3.1. Pécel Város Önkormányzatában és a Péceli Polgármesteri Hivatalban 2017-2018. év között a foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásokra vonatkozó adatok
A foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatására vonatkozó összesített adatok 2020. évben
A foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatására vonatkozó összesített adatok 2021. évben
A foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatására vonatkozó összesített adatok 2022. évben
Magyarázat:
Vezetők: a jegyző, aljegyző, és az irodavezetők
Vezető tisztségviselők: a polgármester és a főállású alpolgármester
Egyéb alkalmazottak: a Péceli Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők és alkalmazottak
3.2. Pécel Város Önkormányzata fontosnak tartja a civil szervezetekkel való együttműködést, ezért minden évben a költségvetésében és különböző, általa kiírt pályázatokon keresztül támogatást nyújt. Pécel Város Önkormányzata az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény 1. melléklete III. Gazdálkodási adatok 3. pontja alapján a támogatottakról az alábbi adatokat teszi közzé:
3.2.1. 2013. évi támogatások térítésmentes teremhasználathoz
3.2.2. 2014. évi támogatások térítésmentes teremhasználathoz
3.2.4
2015. évi civil támogatások pályázat alapján
2015. évi támogatások pályázaton kívül
3.2.5
Közzétételi kérelem - Péceli Túrakerékpáros Egylet
3.2.6
2017. évi civil támogatás pályázat alapján
Fenntartói-támogatói megállapodás Pécel Kft.
3.2.7
3.3. Szerződések
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződő felek megnevezése, a szerződések értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével.
A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyként kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani.
3.4. Koncessziók
Az adott közérdekű adat Pécel Város Önkormányzatnál és a Péceli Polgármesteri Hivatalnál nem áll rendelkezésre.
3.5. Egyéb kifizetések
Pécel Város Önkormányzata által nyújtott egyéb támogatások:
2015. évi támogatások térítésmentes teremhasználathoz
3.6. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
Az adott közérdekű adat Pécel Város Önkormányzatnál és a Péceli Polgármesteri Hivatalnál nem áll rendelkezésre.
3.7. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
2017. év
2017. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítása
2017. évi közbeszerzési terv 2. sz. módosítása
2017-es statisztikai összegzés:
Pécel Város Önkormányzata
Péceli Polgármesteri Hivatal
PVOB
Művelődési Ház
Péceli Család- és Gyermekjóléti Szolgálat
2018. év
2019. év
2020. év
2021. év
2022. év
2023. év